فهرست وبلاگ من

۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

گفتنیها کم نیست

گفتنیها کم نیست







گفتنیها کم نیست,من و تو کم بودیم


خشک و پژمرده تا روی زمین خم بودیم


گفتنیها کم نیست,من و تو کم گفتیم


مثل هذیان دم مرگ ,از آغاز چنین در هم و بر هم گفتیم


دیدنیها کم نیست,من و تو کم دیدیم


بی سبب از پاییز جای میلاد اقاقیها را پرسیدیم


چیدنیها کم نیست,من و تو کم چیدیم


وقت گل دادن عشق ,روی دار قالی


بی سبب حتی , پرتاب گل سرخی را ترسیدیم


خواندنی ها کم نیست,من و تو کم خواندیم


من و تو ساده ترین, شکل سرودن را


در معبر باد ,با دهانی بسته واماندیم


من و تو کم بودیم


منو تو اما در میدانها


اینک اندازه ما میخوانیم


ما به اندازه ی ما میگوییم ,ما به اندازه ی ما میچینیم


ما به اندازه ی ما میبوییم,ما به اندازه ی ما میروییم


من و تو کم نه ,که باید شب بی رحم و گل و مریم و بیداری شبنم باشیم


من و تو خم نه,ودر هم نه و کم نه,که می باید ,باهم باشیم


من و تو حق داریم ,در شب این جنبش ,نبض آدم باشیم


من و تو حق داریم که به اندازه ما هم شده با هم باشیم








۴ نظر:

لیلی گفت...

سلامی گرم خدمت حمید عزیز..

آقا چقدر نظر دادن در این وبلاگ مشکله...

مثل همیشه عالی و موفق هستی.

شاد باشی دوست من.

مجد و شرمین گفت...

سلام
حالتون خوبه آقا حمید؟
ماشالله تو پرشین حمید زیاده من نمیدونم شما کدوم حمیدی!؟
هر کدوم هستی شاد باشید(فکر کنم خاطی باشی)
آقا حمید اگه قابل دونستی یه سری به وب ما بزنید و مارو با نظرتون خوشحال کنید
من شمارو به اسم عطر وصال لینک میکنم
وب قشنگی داری
امیدوارم موفق باشید
کازیوه

ناشناس گفت...

سلامی گرم خدمت دوست عزیزم حمید رضا...

مدتیه ازت بیخبرم و دلتنگتم...

همیشه شاد باشی و سلامت...

ناشناس گفت...

سلام به دوست گلم...

با نوشته ای تازه به روزم...


تا همیشه شاد باشی...